Cílem rekonstrukce a modernizace bylo zvýšení spolehlivosti zauhlování včetně předcházení rizikům požáru a výbuchu uhelného prachu, která vycházejí z platné legislativy NV 406/2004 Sb., dále zajištění řízeného automatického vzorkování dodaného i spotřebovávaného paliva a separace kovů.
Celkem se rekonstrukce týkala 6 pasových dopravníků ( délky od 40 do 220 metrů, šířka pasů 1000 mm ).
Předmětem rekonstrukce byli následující zařízení a práce :
- kompletní demontáž dopravníků
- kompletní nátěry ocelových konstrukcí dopravníků
- výměna poškozený válečkových stolic a válečků
- dodávka nových pryžových pasů, nových stěračů
- dodávka dopadových loží a násypných vedení
- dodávka nových pohonů, nových poháněcích a vratných bubnú
- dodávka nových svodek přesypů z hardoxu
- demontáž stávajících separátorů kovů a dodávka 2 ks nových separátorů + indikátory kovů a značkovače
- demontáž stávajícího vzorkovače a dodávka nového automatického vzorkovače s odběrem z linky A, B
- dodávka technologie mlžení na přesypech dopravníků T6/T7 a T7/T8 linek A, B